طلا ۱۸ عیار: —

دستبند طلا استوانه ای کد ۱۶۹۶

ارسال رایگان
برای سفارشات بالای 500 هزار تومان (جهت ویرایش این متن به پیکربندی پوسته > تب برچسب‌ها مراجعه نمایید.)
free-shipping
ضمانت اصالت

موجود

ارسال توسط گلدر کالا | خرید و فروش حضوری و آنلاین طلا و جواهر
بمدت یک هفته بجهت بروزرسانی آیتم خرید غیر فعال می باشد

توضیحات تکمیلی

اجرت ساخت
18
درصد از قیمت طلا
وزن 16.21 گرم
رنگ

طول دستبند

قفل

قابل استفاده برای

نگین / سنگ

بیشترین پهنای دستبند / تک پوش / النگو

توضیحات

در دنیای مد و فشنی که همه روزه در حال تغییر است و استایل های جدیدی به آن وارد می شوند جواهرات اهمیت خاصی دارند. در واقع می توان گفت که بدون زیورآلات صنعت البسه و پوشاک نقص دارد و در کنار لباس های شیک و پر زرق و برقی که می پوشید باید حتما از یک تکه زیور لوکس استفاده کنید. دستبند ها در این میان به دلیل بزرگتر بوده از سایر انواع جواهر ها بسیار بیشتر به چشم می آیند و همین دلیل پرطرفدار بودن و محبوب بودن آنهاست. دستبند طلا استوانه ای کد ۱۶۹۶ طرحی است استثنایی که توسط گروه دیزاینر های گلدارکالا ساخته شده است.

در این دستبند به منظور بی نقص کردن زیبایی آن از طلا زرد و سفید با هم استفاده شده است گرچه طلای زرد است که بیشترین نما را دارد اما به کار رفتن طلای سفید در آن درخششی به دستبند می دهد که هر چشمی را مجذوب و خیره می کند. برای ساخت این قطعه از طلای ۱۸ عیار استفاده شده است. دو استوانه طلایی قسمت اصلی را به نوعی تشکیل می دهند که در میانشان سه ت.ه قلاب مانند از طلا قرار گرفته است که باز هم حلقه هایی از طلای سفید به آنها متصل است.

قفل این دستبند مدل خرچنگی است و به راحتی باز و بسته می شود. انعطاف خوبی داشته و در دست سنگینی نمی کند و آزاد است. دو سطح استوانه ها نیز باز هم طلای سفید به کار رفته است. این نمونه می تواند در هر مجلسی شما را در کمال زیبایی نشان دهد. خصوصا هنگامی که به لباس های مجلسی و لاکچری سفید و یا مشکی ترکیب شود.

خرید دستبند طلا استوانه ای کد ۱۶۹۶

کاربران محترم چنانچه قصد سفارش دستبند طلا زنانه نظر را دارید می توانید از طریق پنل تعبیه شده در وب سایت و ای با برقراری یک تماس تلفنی ساده خرید خود را انجام دهید. تمام محصولات و اکسسوری هایی که در این درگاه قرار گرفته اند دارای شماره اداری هستند و انحصارا در همین سایت به فروش می رسند. گلدرکالا جواهرات سفارش داده شده را به صورت رایگان به درب منزل مشتریان ارسال می کند.

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

چگونه به گلدرکالا اعتماد کنیم و مجوزها


logo-samandehi

دستبند طلا استوانه ای کد 1696
دستبند طلا استوانه ای کد 1696

موجود

بمدت یک هفته بجهت بروزرسانی آیتم خرید غیر فعال می باشد

محصولات پیشنهادی