ضوابط و قوانین

 

کاربر گرامی لطفا با مطالعه موارد زیر جهت استفاده بهینه از خدمات سایت گلدر کالا ، ما را یاری کنید.

ورود کاربران به فروشگاه اینترنتی گلدر کالا جهت استفاده از تمام خدمات وبسایت مانند حساب کاربری، طرحهای تخفیفی و تشویقی، خرید،ارائه نظر درباره محصولات و سایر خدمات ارائه شده توسط گلدر کالا به معنای آگاهی کامل و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات گلدر کالا است.  

قوانین عمومی

 

شایان ذکر است کلیه فرآیندهای فروشگاه  گلدر کالا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و قانون تجارت الکترونیک می باشد، بنابراین کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های گلدر کالا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود .

ارتباطات الکترونیکی 

 

استفاده کاربر از خدمات سایت گلدر کالا از قبیل ثبت سفارش اینترنتی، ارسال ایمیل به گلدر کالا و موارد مشابه که در فضای مجازی رخ میدهد را ارتباطات الکترونیکی می نامند و گلدر کالا از طریق همین ارتباطات به درخواست شما پاسخ میدهد.

سیاستهای حفظ حریم شخصی

 

گلدر کالا تاکید بسیاری بر اصول حفظ اطلاعات و حریم خصوصی کاربران این سایت دارد.


گلدر کالا تعهد میکند که در حد امکان و با استفاده از تکنولوژی و دانش مورد نیاز برای مطمئن تر و ایمن تر شدن استفاده از خدمات سایت تلاش خواهد کرد.


همه مطالبی که در در دسترس کاربران هستند، مانند متن، عکس،گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئو های تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده ها و کلیه محتوای تولید شده توسط  گلدر کالا جزئی از اموال آن محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار گلدر کالا است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای گلدر کالا محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط گلدر  کالا و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار گلدر کالا است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب ‏‌سایت گلدر کالا و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، ربات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای گلدر محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات گلدر کالا ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است. 

در صورتی که کاربران از سن ۱۸ سال جوان‌‏تر هستند می‌‏باید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.

ثبت و پردازش سفارش 

 

زمانی که سفارشی در سایت گلدر کالا به ثبت میرسد یک کد سفارش تولید می گردد و به وسیله پیام کوتاه یا ارسال ایمیل به مشتری اعلام می گردد. سپس درخواست مشتری با این کد سفارش در اسرع وقت در صف پردازش درخواستها قرار می گیرد.


گلدر کالا همواره سعی در ارائه بهترین خدمات از زمان ثبت تا ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏ها را در دستور کار خود قرار داده است. با وجود این، در مواردی ممکن است موجودی محصولی در گلدر کالا به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به ثبت سفارش‌‏ ، بنابراین حق کنسل کردن آن سفارش و استرداد وجه سفارش به مشتری برای گلدر کالا محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده،  محصول دیگری را جایگزین کند.


کاربران موظف به ثبت اطلاعات صحیح و کامل در هنگام سفارش کالای مورد نظر خود هستند، بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

روز کاری از روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. مشتریان گلدر کالا امکان ثبت سفارش در ۲۴ ساعت از ۷ روز هفته را دارند.

حمل و نقل و خسارت ناشی از آن

گلدر کالا همواره در تلاش است تا کلیه سفارش‏‌ها را بدون آسیب به مشتریان خود در سراسر کشور تحویل نماید. به همین منظور سعی در بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات مینماید و سپس با تحویل به شرکت پست جمهوری اسلامی ایران بیمه کامل به میزان مبلغ محصول نموده و هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل را به عهده شرکت حمل و نقل می داند .


آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات مشتریان گلدر کالا اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات مشتریان گلدر کالا ارسال شود.

نظرها، ارتباطات، و سایر مطالب 

 

در صورت تمایل به درج نظر در سایت گلدر کالا حتما قوانین زیر را مطالعه نمایید:

در صورت عدم رعایت قوانین زیر نظرات شما تائید نخواهد شد و در نتیجه در سایت به نمایش در نمی آید.

کاربران دقت داشته باشند تا جای ممکن از هرگونه لینک دادن (فرستادن) کاربران به سایت های دیگر خودداری نمایند.

ثبت اطلاعات ارتباطی شخصی، از جمله شماره تلفن یا آدرس ایمیل در قسمت نظرات ممنوع می باشد، لذا از ثبت اینگونه اطلاعات ارتباطی در نظرات خود خودداری نمایید.

ثبت نظرات سیاسی و خلاف قانون مجاز نمیباشد و در صورت مشاهده نظر کاربر درج نخواهد شد.

 . کلیه محتویات سایت گلدر کالا شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت گلدر کالا تعلق دارد .

قیمت گذاری

 

قیمت کلیه محصولات با تخفیف ( ارزش افزوده حذف شده است ) لحاظ شده و همچنین هزینه‏‌های بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا رایگان می باشند .

گلدر کالا خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق شماره تلفن و کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.