از محبوب ترین خریدهای مراسم عقد و عروسی خرید گردنبند طلا عروس است. خریدی که بسیار جذاب بوده اما در عین حال نگرانی و دغدغه های مخصوص خود را دارد . برای عروس مدل سرویس طلای مدنظر و برای داماد قیمت از دغدغه های مهم در خرید آویز طلا است . برای انتخاب گردنبند طلا مناسب عروس گزینه های بسیاری وجود دارد از جمله طلای زرد ، طلای سفید ، طلای نگین دار ، طلای مروارید دار ، طلای زمرد دار و … پس برای اینکه در انتخاب سرویس طلا دچار سردرگمی نشوید اول مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

راهنمای انتخاب گردنبند طلا عروس

برای اینکه زیور مناسب انتخاب کنید بهتر است ابتدا درباره ترند روز و طلا و جواهراتی که مد شده است اطلاعاتی کسب کنید‌.

از طلا فروشی های مطمئن و معتبر خرید کنید تا طلای با کیفیتی خریداری کنید و از بابت کیفیت و جنس جواهرات خیالتان راحت باشد همچنین یادتان نرود که حتما از فروشنده شناشنامه طلای خود را دریافت نمایید.

جدید ترین و لوکس ترین گردنبند های طلا زنانه مناسب عروس را در اینجا مشاهده کنید.

هماهنگی گردنبند عروس با سایر اجزا

رنگ لباس عروس 

اگر هماهنگی بین رنگ لباس و رنگ سرویس باشد جلوه هر دو بیشتر شده و هر دوی آن ها بیشتر به چشم می آیند. پس اگر لباس شما سفید خالص و به قول معروف یخچالی است بهتر است گردنبند را طلا سفید انتخاب کنید و اگر لباس شما کرمی رنگ یا براق است طلای زرد یا حتی رزگلد منتسب تر خواهد بود.

 

راهنمای انتخاب گردنبند طلا عروس

یقه لباس

یکی دیگر از ویژگی های گردنبند طلا عروس  مناسب این است که طوری باشد که با لباس های مختلف شما ست شود و نوع قرار گیری گردنبند سرویس طلای شما روی سینه تان به گونه ای باشد که با یقه لباس مدنظر شما تداخلی پیدا نکند. طبیعتا اگر یقه لباس شما بسته است نیازی به گردنبند ندارید. اما اگر یقه دلبری و سایر یقه های مشابه است گردنبند های ظریف بهتر است چرا که جلوه یقه را از بین نمی برد. اگر یقه شما دکلته است می توانید از گردنبند های بزرگتری استفاده کنید.

رنگ پوست

رنگ پوست هم از نکات دیگری است که در هنگام خرید زیورآلات عروس باید به آن توجه داشت ، باید با توجه به رنگ پوست خود رنگ اویز خود را انتخاب کرد تا زیبایی خود را نشان دهد‌. به رگ دستتان نگاه کنید اگر سبز است رنگ پوست شما گرم و اگر آبی است رنگ پوست شما سرد است. در صورتی که بعضی از رگ های دست آبی و بعضی دیگر سبز هستند پوست شما خنثی است. برای پوست های گرم جواهرات زرد و برای پوست های سرد جواهرات سفید پیشنهاد می شود. پوست های خنثی از هر دوی آن ها می توانند استفاده کنند.

 

گردنبند طلا عروس

 

سنگ قیمتی رنگی

مدل های نگین دار و درشت تر در زیور باعث میشود که گردنبند روی گردن شما جلوه ی بیشتر داشته باشد پس برای عروس خانم هایی که به دنبال جلوه بیشتر گردنبند خود هستند سرویس طلای نگین دار میتواند پیشنهاد مناسبی باشد‌. تا چند سال پیش گمان می شد که سرویس عروس باید از سنگ های سفید یا مروارید باشد. اما استفاده از سنگ های رنگی در گردنبند زیبایی و جلوه عروس را چند برابر می کند پس اگر طرفدار این مدل گردنبند ها هستید با خیال راحت آن را انتخاب کنید.

برای آگاهی از نحوه ست کردن گردنبند طلا می توانید به این بخش مراجعه کنید.

فرم صورت 

از ملاک های دیگری که در انتخاب گردنبند مناسب باید در نظر داشت حالت صورت است مثلا افرادی که دارای صورت کشیده و لاغر می باشند بهتر است از گردنبند های کوتاه استفاده کنند و افرادی که حالت صورتشان گرد و پر است از گردنبند های بلند و آویز استفاده کنند.

در نهایت همه چیز وابسته به سلیقه شخصی افراد است و قاعده و قانونی برای استفاده از گردنبندی خاص برای عروس وجود ندارد. این شب متعلق به شما است پس هر طور که دوست دارید از آن لذت ببرید و از هر گردنبندی که مطابق میلتان است استفاده کنید.