با گلدر کالا حتی برای خرید طلا هم از خانه بیرون نروید . با گلدرکالا هم حضوری خرید کنید هم آنلاین

 

همه به‌خوبی می‌دانیم که طلا، سکه و جواهرات اصلی‌ترین گزینه‌ای هستند که می‌توانند سرمایه‌های ما را از گزند آسیب ناشی از کاهش ارزش حفظ کنند. ؛ اما همیشه تبدیل وجوه نقدی به این موارد کار ساده‌ای نیست. گاه امکان مراجعه حضوری به طلافروشی وجود ندارد و برخی مواقع نمی‌دانید به کدام گالری یا فروشگاه باید اعتماد کنید.

ما در این مقاله تلاش کرده‌ایم راه چاره‌ای منحصربه‌فرد در اختیارتان قرار دهیم که نیاز به مراجعه حضوری ندارد و از طرفی یکی از فروشگاه‌های اینترنتی قابل‌اعتماد است. برای آشنایی با گلدرکالا آماده باشید.

شاید شما هم بسیاری از خریدهای روزانه و نیازهای بزرگ‌تر خود مانند پوشاک را به‌صورت آنلاین سفارش دهید؛ ولی هنوز برای خرید اینترنتی طلا نتوانسته‌اید با خودتان کنار بیایید. اگر تا پایان مقاله با ما باشید متوجه خواهید شد که راحت‌ترین کار برای تبدیل وجوهات نقدی شما به طلا و جواهرات، درست همین‌جا است. پس منتظر بمانید و با این مسیر قابل‌اعتماد آشنا شوید.

 

برگی از گذشته، برای شما که هنوز مردد هستید!

رزومه و گذشته درخشان همیشه ازآن‌جهت اهمیت داشته است که به شما نشان می‌دهد آیا برای اعتماد کردن محل درستی را انتخاب کرده‌اید یا خیر. گالری‌های فروش طلا و جواهرات یکی از اصلی‌ترین مواردی است که اطلاع از سابقه آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

طلافروشی‌هایی مانند گلدرکالا دقیقاً از آن دست فروشگاه‌هایی است که باید به آن اعتماد کنید؛ اما چرا؟

طلا و جواهرات شبنم، نامی آشنا در بوشهر است که سال‌ها توانسته رضایت اهالی این شهر را جلب کند. این گالری از سال ۱۳۷۰ در این شهر شروع به فعالیت کرده و پس از آن با تغییر نام، برند خود را یک‌قدم ارتقا داد. از سال ۱۳۹۷ این گالری به سکه و جواهرات جلودار تغییر نام داد و به‌واسطه تجربه زیاد در این مسیر، در تهران نیز شعبه دوم خود را افتتاح کرد.

در کنار تغییر نام، این گالری یک موفقیت دیگر نیز در همین سال کسب کرد ، طلا و جواهرات شبنم که از سال ۱۳۷۰ در بوشهر مشغول به کار بود ، توانستند مجوز فروش سکه را نیز از بانک مرکزی و اتحادیه دریافت کنند و فروش مسکوکات طلا را نیز به خدمات خود اضافه نمایند.

 

طلای آب‌شده تخصص گلدرکالا است

طلای آب‌شده تخصص گلدرکالا است

خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید!

تکنولوژی این روزها همه کسب‌وکارها را با خود هم مسیر کرده است. این روزها تقریباً همه مشاغل و کسب‌وکارها، از بزرگ‌ترین برندها تا مشاغل خرده‌پا شعبه دوم خود را در اینترنت افتتاح کرده‌اند. داشتن صفحه در رسانه‌های اجتماعی یا داشتن وب‌سایت، بسته به گستردگی فعالیت و البته اهمیت آن در جلب مشتری از راه‌هایی است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید به بهترین شکل ممکن با مخاطبان خود در ارتباط باشید.

هم‌زمان با افتتاح شعبه دوم این گالری در شهر تهران، سکه و جواهرات جلودار اقدام به راه‌اندازی سایت خود با عنوان گلدرکالا کرد تا دامنه خدمات را به مشتریان در سایر شهرها نیز افزایش دهد. سایت این گالری در کنار اپلیکیشن‌های آن ، این روزها توانسته محل مطمئنی برای شما باشد تا بتوانید نیاز خود را به سرمایه‌گذاری یا خرید به‌روزترین جواهرات برطرف کنید. به‌این‌ترتیب شما دیگر قادر هستید بدون مراجعه حضوری وجوه نقدی خود را به سرمایه تبدیل کرده و آن را پس‌انداز نمایید.

 

فروش سکه حضوری و آنلاین با مجوز اتحادیه و بانک مرکزی

فروش سکه حضوری و آنلاین با مجوز اتحادیه و بانک مرکزی فروش سکه حضوری و آنلاین با مجوز اتحادیه و بانک مرکزی

هنوز مطمئن نیستید؟

ازآنجاکه خرید آنلاین طلا و جواهر هنوز نتوانسته جای خود را در میان مشتریان خدمات برخط پیدا کند، اعتماد به این روش ممکن است کمی دشوار باشد. ازآنجاکه گلدر کالا اولین سایت و سامانه تخصصی خریدوفروش طلای آب‌شده و مصنوعات طلا و نقره است که در ایران راه‌اندازی شده است، تصور این گزینه ممکن است کمی دشوار باشد.

۳۱ سال تجربه سکه و جواهرات جلودار تنها بخشی از دلایلی است که شما را به اعتماد کردن دعوت می‌کند. این سامانه تخصصی طلا و جواهر، نه‌تنها اطلاعات بسیار معتبری را با کمک سایت خود در اختیار شما قرار می‌دهد، بلکه می‌تواند شما را نیز از خرید خود مطمئن سازد. البته پیش‌ازاین نیز ما مجوز فروش طلای آب‌شده و جواهرات را از صنف طلا و جواهر با شماره شناسه صنفی ۰۴۶۶۵۳۷۸۳۲ دریافت کرده بودیم. این شماره شناسه به شما نشان می‌دهد که برای فروش فیزیکی، حقیقی و حضوری ما توانسته‌ایم نظر این صنف را به خود جلب کنیم.

برای خرید اینترنتی چه مجوزی داریم؟ شماره شناسه صنفی ۰۴۶۷۴۴۱۸۹۶ به شما نشان می‌دهد که اولین پروانه کسب آنلاین در حوزه طلای آب‌شده و جواهر و مصنوعات طلا و نقره، در اختیار گالری سکه و جواهرات جلودار است. این یعنی ما همه موارد لازم را گرد هم جمع کرده‌ایم تا بتوانیم نهایت صداقت خود را به شما نشان دهیم.

 

از بین مصنوعات متنوع سایت ما یکی را انتخاب کنید!

از بین مصنوعات متنوع سایت ما یکی را انتخاب کنید!

از ما چه می‌خواهید؟

آیا شما هم تمایل دارید تا برای این‌که سرمایه شما ارزش خود را در گذر زمان از دست ندهد آن را به طلا تبدیل کنید؟ برای این کار ما به شما طلای آب‌شده را معرفی می‌کنیم. این گزینه به شما این امکان را می‌دهد ، تا در هنگام فروش دیگر هیچ مشکلی از قبیل دریافت کارمزد و مواردی این‌چنینی برایتان به وجود نیاید. و از ارزش اولیه سرمایه شما کم نشود. گلدر کالا در کنار شما خواهد بود.

خرید مصنوعات طلا و نقره همیشه برای تبدیل وجوه نقدی شما به سرمایه نیست. شما می‌توانید جواهراتی خریداری کنید که زیبا باشد و بتوانید با استفاده از آن در مهمانی‌ها بدرخشید. گالری طلا و جواهرات گلدر کالا جلودار، به دلیل تنوعی که دارد باز هم می‌تواند نظر شما را جلب کند.

کلام پایانی

داشتن تجربه‌ و رزومه موفق یکی از مواردی است که لازمه خرید آنلاین است. علی‌الخصوص اگر نیاز است تا اعتماد بیشتری داشته باشید. در کنار این رزومه باید پشتوانه دیگری وجود داشته باشد تا حجت را بر شما تمام ، و بتوانید با خیال راحت خرید اینترنتی انجام دهید.

در کنار همه این‌ها اگر تنوع وجود نداشته باشد، ممکن است این خرید راه به جایی نبرد. نگران نباشید گلدرکالا همه این گزینه‌ها را در کنار هم دارد تا بتواند شما را برای یک خرید و سرمایه‌گذاری موفق در کنار خود نگه دارد!