طلا ۱۸ عیار: —
91 محصول
مرتب‌سازی:

نیم ست

یکی از دلایل محبوبیت نیم ست ها وزن پایین تر آن ها نسبت به ست های طلا و طبیعتا پایین تر بودن قیمت آن ها است. نیم ست ها می توانند شامل: گردنبند، دستبند، گردنبند،گوشواره و گردنبند، انگشتر باشند. . گالری گلدر کالا مجموعه ای بی نظیر از جدید ترین طرح های نیم ست را برای شما فراهم کرده است که در این بخش از وب سایت می توانید مشاهده کرده و سفارش دهید

گالری گلدر کالا نیم ست دلخواه شما را بیمه کرده و به صورت رایگان درب منزل تحویل خواهد داد.

  • امکان تغییرات در مورد وزن و مدل نیم ست ها وجود دارد؟
    شما می توانید نیم ست مورد نظر را با وزن، رنگ طلا (سفید – زرد – رزگلد) و رنگ چرم مورد دلخواه خود سفارش دهید.
  • نکات مورد توجه در هنگام خرید دستبند چیست؟

    نیم ست را از گالری معتبر خریداری کنید تا نه تنها از طلا بودن آن اطمینان داشته باشید بلکه نیم ست از کیفیت خوبی نیز برخوردار باشد.

    قفل نیم ست را چک کنید تا با داشتن استحکام لازم، از دست یا گردن شما جدا نشود.ضمنا از اصل بودن قفل مطمئن شوید، گاهی اوقات در بعضی از طلا ها از قفل های نقره یا سایر فلزات استفاده می شود اما با پرداخت آن رنگ قفل را تغییر داده و شما فریب طلا بودن آن را خواهید خورد.

    نیم ست های کوچک مناسب مهمانی های دوستانه و نیم ست های سنگین همراه با نگین و جواهرات مناسب عروسی ها و مهمانی ها است.

  • تفاوت ست و نیم ست چیست ؟

    نیم ست یک جفت گوشواره و یک آویز و گاهی همراه با انگشتر در طرح ها و مدل های بسیار متنوع می باشند. از طرح های سنتی گرفته تا طرح های دخترانه و فانتزی. نیم ستها حالت اسپرت داشته و برای هر رده سنی مناسب است. همچنین طرح های دخترانه ای که از شخصیت های کارتونی الهام گرفته تا طرح های زنانه ای که از اشکال هندسی و طرح های سنتی الهام گرفته اند.

    همچنین برای تهیه نیم ست هم هیچ قانونی وجود ندارد و فقط بسته به سلیقه افراد دارد . معمولا از فلزاتی چون  طلا، نقره، استیل و تیتانیوم ساخته می شوند و در رنگ ها و مدل های متفاوتی به بازار عرضه می گردند.

    ست های موجود طلا شامل گردنبند، گوشواره، دستبند طلای زنانه و گاهی انگشتر را نیز شامل می شوند. برای مجالس تشریفاتی کاربرد بسیاری نیز دارند.

    تفاوت ست و نیم ست 

    ست های طلا معمولا براق تر هستند و با سنگ های قیمتی تزئین میشوند. اگرچه امروزه نیم ست های طلا نظر بسیاری از خانم ها را به خودش جلب کرده است اما مدل های موجود ست های طلا نیز جلوه و توجه و کاربرد خود را هنوز از دست نداده اند. معمولا از ست طلا برای رفتن به مجالس های تشریفاتی استفاده میکنند که انواع و مدل های گوناگونی از ست ها موجود می باشد. برای تهیه کردن ست طلا هیچ قانونی وجود ندارد و فقط با توجه به سلیقه ها طراحی می شوند.

    سرویس کامل طلا شامل ، گردنبند ،گوشواره ، دستبند  است که در غیر این صورت اگر یکی از این ها در سرویس نباشد ، به آن نیم ست گفته خواهد شد. مدل هایی که در قسمت زیر مشاهده میکنید سرویس های کامل طلا بوده که میتواند برای مراسم هایی مانند ، عروسی و نامزدی مناسب باشد.

    نکته: در مورد نیم ست لازم است بدانید که معمولا شامل یک جفت گوشواره و یک گردنبند است که می تواند همراه خود یک انگشتر را هم داشته باشد.

    همانطور که گفته شد، نیم ست ها مانند سرویس های کامل می باشند که یک قلم از آن کمتر است و معمولا دستبند در آنها حذف شده اند.