علاقه به گوشواره های بسیار زیبا در میان بانوان و آقایان بسیار دیده میشود و هر کسی در هر سنی می تواند از این زیور ها استفاده کند. حتما تا به حال به  این فکر کرده اید که لاکچری ترین و گران ترین گوشواره ها توسط چه اشخاصی مورد استفاده قرار می گرفته اند و یا کدام برند ها آن ها را ساخته است. در این مقاله میخواهیم شما را با چند مورد از گران ترین گوشواره های جهان آشنا کنیم.

بررسی گران ترین گوشواره های جهان

  گوشواره کارتیه – ۷۹۰۰۰ دلار

وقتی صحبت از مد و عطر و جواهرات می شود زنان زیبا پوشی که به دنبال جذابیت هستند پاریس را به عنوان یکی از مهد های مد میدانند.   Louis Vuitton ، Coco Chanel و Cartier همگی مارک های پاریسی هستند که دارای طرف داران زیادی میباشند. بنابراین توصیه میشود که برای خریداری گوشواری جذاب و زیبا از کاترینه غافل نشوید.   قیمت گوشواره های کارتیه ۷۹۰۰۰ دلار است و جز یکی از گران ترین گوشواره های جهان میباشد.

  گوشواره کارتیه

 گوشواره الماسی ماری آنتوانت – ۱ میلیون دلار

ممکن است قبلاً در مورد همسر ناپلئون سوم ، اوگنی  شنیده باشید که به وسیله های لوکس و گران قیمت بسیار علاقه مند بود . ماری آنتوانت مانند اوگنی جواهرات و همچنین الماس را دوست داشت. این گوشواره ها بخشی از مجموعه ارزشمند ماری آنتوانت بود. متأسفانه در طول انقلاب فرانسه این گوشواره ها گم شدند. قیمت انواع گوشواره های زنانه طلا  با سنگ های قیمتی را در اینجا مشاهده کنید

گوشواره الماسی ماری آنتوانت

 گوشواره Diamond and Pearl Earrings 

گردآورندگان جواهرات معادن هند عاشق گلکوندا و به ویژه الماس های استخراج شده در آنجا هستند. این گوشواره های الماس Golconda از گرانترین گوشواره های جهان هستند. این گوشواره ها حاوی ۶ الماس گلابی شکل است. آنها در حراجی به قیمت ۱٫۲ میلیون دلار فروخته شدند.

گوشواره الماس و مروارید

 گوشواره Diamond 

گوشواره های الماس یکی از گران ترین گوشواره های جهان محسوب میشوند که طرف داران بسیاری نیز دارند.

یکی از این گوشواره ها در حراجی Christie’s New York به قیمت ۲٫۳ میلیون دلار به فروش رسیده اند. این گوشواره ها با یک قاب طلای سفید احاطه شده  بودند و ظاهری بسیار زیبا و جذاب داشتند.

 گوشواره زمرد – ۲٫۵ میلیون دلار

گوشواره های زمرد یکی دیگر از گوشواره های گران جهان میباشند که طرف داران زیادی دارند و با استقبال ویژه ای رو به رو میشوند.

یکی از این جفت گوشواره که توسط لورین شوارتز طراحی شده اند ، محبوبیت زیادی دارند و مورد استقبال ویژه ای قرار گرفته اند. از جمله دلایل محبوبیت این گوشوار استقاده از آن توسط آنجلینا جولی در مراسم اسکار میباشد.
این جفت گوشواره از چندین زمرد تشکیل شده است. ارزش آنها ۲٫۵ میلیون دلار است.

 گوشواره امپریس اوژنی – ۳٫۳ میلیون دلار

ناپلئون بناپارت این گوشواره های باشکوه را به عنوان هدیه عروسی به شاهزاده خانم اوژنی فرانسه ارائه داد تا او را خوش حال کند. در سال ۲۰۱۴ ، حراج این گوشواره ها ۳٫۳ میلیون دلار برای دویل به ارمغان آورد.

این الماس حدود ۱۰۰ قیراط وزن داشت و در سال ۱۷۶۰ از معدنی در استان میناس گرایس در برزیل استخراج شد.

 گوشواره امپریس اوژنی

 زمرد کلمبیایی – ۴٫۸ میلیون دلار

هر یک از گوشواره های زمرد کلمبیا از ۱۱٫۷۵ قیراط الماس و زمرد ساخته شده است. گوشواره های کلمبیا دارای محبوبیت زیادی می باشند و معمولا در حراج ها به فروش می رسند.  قیمت این جفت گوشواره ۴٫۸ میلیون دلار است.

گوشواره هری وینستون – ۸٫۳ میلیون دلار

گوشواره های مروارید آقای وینستن در کل تقریباً ۶۰ قیراط دارد. ارزش آن ۸٫۳ میلیون دلار است و یکی از گران ترین گوشواره های جهان محسوب میشود.

گوشواره هری وینستون

 گوشواره الماس Golconda 

گوشواره های الماس گلکوندا از گران ترین گوشواره های جهان بودند که ۹٫۳ میلیون دلار هزینه داشتند. هر گوشواره حاوی حدود ۲۳٫۱۱ قیراط الماس گلکوندا (استخراج شده از معادن گلکوندا در هند) است.

گوشواره الماس آبی و صورتی – ۵۷٫۴ میلیون دلار

گوشواره های آبی و صورتی در حراجی به قیمت ۵۷٫۴ میلیون دلار فروخته شد و رکورددار گرانترین گوشواره های حراجی بود. زیبایی این گوشواره ها بسیار خیره کننده میباشد.

گوشواره الماس آبی و صورتی