درست است که جواهرات و اناع زیورآلات به خودی خود بسیار زیبا هستند و به خاطر زرق و برقی که دارند همه را جذب می کنند اما استفاده از آن ها اصولی دارد که باید رعایت شوند و عدم انجام درست این اصول سبب عدم جذابیت آن ها می شود. هنگامی که از چندین زیور مختلف و یا از چند مدل یک زیور استفاده می کنید ست کردن آن ها برای بهتر به نظر رسیدن بسیار مهم است. در ادامه این بخش نکات مهم ست کردن دستبند های طلا نقره با لباس و رنگ پوست و…را به طور کلی عنوان خواهیم کرد.

نکات مهم ست کردن دستبند ها

ست کردن چند دستبند طلا با هم

ست کردن دستبندهایی که دارید بطور درست خودش ایجاد یک خلاقیت است. اگر به دنبال انجام دادن این کار هستید،زودتر دست بکار شوید و بهانه ها را کنار بگذارید. این نکته را در نظر داشته باشید که ست کردن دستبندها با توجه به نوع لباس پوشیدن و … اول باید با روحیه شما سازگار باشد.

اینکه همزمان باهم چند النگو بپوشید اصلا ایده جدیدی نیست اما خودش ایجاد انگیزه ای جدید است. اینکه می گوییم ایده خوبی نیست به این معنی است که جعبه دستبند هایتان را باز کنید و هرچه دلتان خواست بیندازید؟ ترکیب دستبند طلا مردانه و دستبند طلا زنانه به سلیقه شما بستگی دارد اما دقت کنید که چه ستی را در چه موقعیتی استفاده می کنید.به عنوان مثال اگر سرکار می روید باید به این موضوع  توجه کنید که کسی از صدای برخورد النگوها به هم خوشش نمی آید پس با توجه به محیطی در آن قرار دارید،اقدام به استفاده از زیورآلات کنید. خیر ابتدا از یک شروع ساده همه چیز را آغاز کنید.

ست کردن چند دستبند طلا با هم

ابتدا از یک دست و ۳/۴ عدد دستبند شروع کنید البته از دستبندهایی استفاده کنید که دارای یک ویژگی مشترک هستند به عنوان مثال اگر یک دستبند شما دارای نگین است بقیه را هم از نوع نگین دار بردارید و روی یک مچ امتحان کنید تا ببینید باهم ست می شوند یا خیر. از جنس های مختلف دستبند استفاده کنید وقتی تصمیم به ست کردن دستبندها گرفته اید،قطعا می خواهید که دیده شوند و در چشم باشند پس از رنگ ها و طرح های مختلف برای ست کردن استفاده کنید.به عنوان مثال در کنار رنگ زرد و نقره مثلا یک دستبند چرم بکار بگیرید.

ست کردن دستبند با لباس

تعداد دستبندهای توان بیش از حد زیاد باشد بطور کلی اگر تمرکز لازم را روی ست کردن دستبندها گذاشته اید، می توانید زیورآلات خود را چندین مرتبه با ترکیب های متفاوت استفاده کنید. زمانی که شما لباس تک رنگ می پوشید بهترین زمان برای ست کردن دستبند طلا زنجیری است.

آموزش ست کردن چند دستبند با لباس

  • وقتی لباستان رسمی نیست در این شرایط دست شما برای انتخاب زیورآلات باز است. مثلا فرض کنید به جشن تولد دوستانه ای دعوت شده اید،زیورآلات زرق و برقی را کنار بگذارید زیرا این نوع زیورآلات به درد جشن های دوستانه نمی خورد.
  • یکی از رایج ترین اشتباهات انتخاب کردن زیورآلات شلوغ برای لباس های شلوغ است.وقتی لباستان شلوغ است به عنوان مثال شما یک پیراهن زنانه زیبا که گلدوزی شده است یا چین دار گلی گلی به تن دارید و میخواهید برای این نوع پوشش یکی از جواهرات مناسب را انتخاب کنید،
  •  وقتی لباستان رسمی است انواع پیراهن های بلند زنانه،چه ساده باشند چه طرح دار لباس رسمی محسوب میشود.برای انتخاب کردن زیورآلات مناسب با لباس رسمی،از جواهراتی استفاده کنید که دارای زرق و برق زیاد هستند و یا از دستبند طلای زنانه ای استفاده کنید که روی آنها با سنگ های قیمتی کار شده است.

بهتر است تمام جواهرات که روی آنها زیاد کار انجام شده است را کنار بگذارید،برای این نوع لباس پوشیدن باید از زیورآلات ساده استفاده کنید. استفاده از این نوع زیورآلات در صورتی قابل استفاده است که لباس شما یک رنگ باشد. بد نیست در صورت داشتن تعداد زیاد جواهر و دستبند نحوه ست کردن چندین دستبند با لباس را هم مورد توجه قرار دهید.

ست کردن دستبند با رنگ پوست

ست کردن دستبند با رنگ پوست بطور حتم هماهنگی در پوشاک و زیورآلات با رنگ پوست هر فردی می تواند بر جلوه و زیبایی بیافزاید.و این چنین است که استفاده از دستبند با رعایت نکات مختلف می تواند تاثیر خوبی در استایل شما داشته باشد. یکی از این نکات رنگ پوست شماست. حتما برای شما هم این اتفاق پیش آمده که در هنگام ست کردن دستبند با رنگ پوست خودتان دچار تردید شده باشید.و شاید هم برخی مواقع قدرت انتخاب خود را از دست داده باشید.با شیوه حذفی میتوان بخشی از زیورآلات را کنار گذاشته و محدوده انتخاب را به چند گزینه دستبند طلای زنانه کوچک نمود تا انتخاب ساده تر شود.

ست کردن دستبند با رنگ پوست

تعیین رنگ پوست

به طور کلی رنگ بدن به سه دسته تقسیم می شود افرادی که پوستی زرد ، هلویی و یا طلایی دارند سریع برنزه شده و سیاهرگ آنها تقریبا سبز رنگ میباشد این افراد جز تن پوست های گرم هستند. افرادی که تن پوست سرد دارند سیاهرگ آبی داشته و در مقابل آفتاب می سوزند. افرادی که جزء دو دسته بالا نیستند هم جزء دسته تن پوست خنثی قرار میگیرند.

ست کردن دستبند با رنگ پوست گرم

برای ست کردن دستبند با رنگ پوست این افراد پیشنهاد میشود که از دستبندهای طلا و یا آبکاری شده، طلای سرخ و یا طلای سفید استفاده کنند. همچنین پیشنهاد ما به این افراد استفاده از برنز است، البته استفاده از دستبندهایی که رنگ های زرد،.هلویی ، زیتونی و یا قرمز تیره را به صورت هاله ای از رنگ در خود دارند موارد پیشنهادی ما هستند.

ست کردن دستبند با رنگ پوست گرم

دستبند های مخصوص تن پوست سرد

اگر در این دسته از افراد قرار دارید بیشترین تمرکز خود را بر روی دستبند های نقره ای بگذارید چرا که استفاده از این دستبندها بر روی دست های شما درخشش خاصی دارد.علاوه بر نقره این افراد میتوانند از دستبند هایی که در آن رنگ آبی، سبز، صورتی،ارغوانی، سبز مایل به زرد به صورت هاله ای از رنگ وجود دارد نیز استفاده کنند.

دستبند های مخصوص تن پوست سرد

مچ کردن با رنگ پوست خنثی

این گروه از افراد راحت ترین کار برایشان ست کردن هاست و دامنه انتخاب وسیعی داشته و تقریبا محدودیتی در ست نمودن نخواهند داشت.این افراد نیز میتوانند از طلای زرد و نقره استفاده کنند. این افراد تقریبا میتوانند با توجه به سلیقه خودشان از هر رنگ و جنس دستبندی استفاده کنند و دستبندهای مختلف را با هم ست کند.

استفاده از دستبندهای ضخیم  یا استفاده از دستبندهای نازک کنار هم اگر میخواهید دست شما ظریف و کوچک نشان داده شود از دستبند های بزرگ و ضخیم استفاده کنید که حدود عرض ۵ سانتی متری دارند و باعث میشوند مچ دست شما لاغرتر به نظر بیاید. علاوه بر دستبندهای بزرگ و ضخیم میتوانید از چند دستبند نازک و ظریف کنار هم استفاده کنید اقایان نیز باید به رنگ پوستشان توجه کنند و هنگام خرید دستبند طلای مردانه آن را با تن پوستشان ست کنند در غیر این صورت از زیبایی آن به شدت کاسته خواهد شد.

مچ کردن دستبند نقره

ست کردن دستبند نقره با زیورآلات دیگر کار سختی نیست ولی باید برای هماهنگی آنها با هم به چند نکته توجه کنید که در ادامه به توضیح هرکدام از آنها می پردازیم. زمانی که از دستبندهای کافه نقره استفاده میکنید به همراه آن از زیورآلاتی که تقریبا براق و درخشان هستند استفاده کنید. همچنین اگر می خواهید از اکسسوری های مختلف استفاده کرده و دستبند و النگو نقره خود را با آن ست کنید باید توجه داشته باشید که از کیف هایی که فلزهای طلایی دارند استفاده نکنید.

در کل دستبند های طلا از بهترین کادوهایی است که مناسب خانم ها بوده است و میتواند هدیه ای مناسب برای آنها باشد. اما همانطور که میدانید قیمت طلا روزانه و به صورت لحظه ای همیشه در حال تغییر بوده و هست، شما میتوانید برای اطلاع از قیمت دستبند طلای زنانه و قیمت دستبند طلای زنجیری ، به صورت لحظه ای و روزانه به بخش فروشگاه ما مراجعه نمایید و همچنین از دیگر محصولات ما دیدن کنید.

ست کردن دستبند نقره

برای ست کردن چند دستبند با هم در کل بهتر است که از یک فلز نقره و یا طلا در کنار دستبندهای دیگر استفاده کنید. و یا میتوانید از دستبندهایی که از ترکیب نقره و طلا ساخته شده اند استفاده کنید. مچ کردن دستبند نقره با لباس های مختلف برای داشتن یک استایل خوب باید به نکات مختلفی توجه کد . هرچقدر لباس، زیورآلات و کیف و کفشی که استفاده میکنید با هم هماهنگ باشد استایل شما حس خوبی را به دیگران القاء میکند.

سایر نکات

برای درخشان نشان دادن دستبند نقره، بهتر است آستین های سه ربع یا بلوز های آستین کوتاه استفاده کرده و از رنگ های روشن و سرد استفاده کنید. همچنین اگر به رنگ هایی مانند فسفری علاقه دارید در کنار دستبند نقره خود حتما از آن استفاده کنید. اگر علاقه به استفاده از دستبندهای کاف دارید به همراه آن باید لباس های زنانه و یا بلوز های بلند به تن کنید. گاهی هم دستبند طلای زنجیری ترکیب خوبی را با دستبند های نقره ای به نمایش میگذارند.

دستبندهای ساده و ظریف از جنس طلا را به راحتی میتوان با هم ست کرد و در کنار هم استفاده کرد. این دستبندها از یک زنجیر ساده و یک آویز ظریف ساخته شده اند و در کنار آن ها النگو و یا زنجیری ساده قرار گرفته است. در میان این دستبندها می توانید برای مثال از ۴ دستبند ساده و بدون طرح به همراه یک دستبند طلای زنجیری و آویز ظریف استفاده کنید.استفاده از دستبند های مروارید و دستبند های طلای مروارید نیز می تواند ترکیب زیبایی را بوجود آورد. دستبند هایی که در طراحی آن ها از نگین استفاده شده است نیز میتواند ایده مناسبی باشد.در هر صورت استفاده از ترکیب دستبندهای رنگی در کنار دستبندهای سنگی و یا مروارید جذابیتی ویژه و دلنشین را ایجاد نموده و نمایشی جذاب و دوست داشتنی خواهند داشت.