زرق و برق طلا در بین فلز های با ارزش آن را محبوب ترین فلز ها برای ساخت انواع جواهرات کرده و اکثر مردم طلا را به عنوان بهترین متریال برای ساخت زیورآلات می شناسند. اما برخی دیگر فلز های جلا دار و چکش خوار مانند نقره و یا پلاتین را می پسندند. همین قابلیت چکش خواری این فلزات با ارزش سبب شده تا بسیاری نیز گاها خودشان تصمیم به ساخت زیورآلات در خانه بگیرند. در ضمن کسانی که در این هنر نجربه بیستری پیدا می کنند و طرح های زیبایی را می سازند می توانند از این طریق کسب و کاری را راه اندازی کنند. در این مقاله گلدرکالا نیز قصد داریم روش های ساخت انگشتر در خانه. در مدل های مختلف را عنوان کنیم.

آموزش ساخت انگشتر در خانه به سیم مفتول

برای ساخت انگشتر در خانه شما به سنگ قیمتی (‌یا سنگی جذاب ) نیاز دارید که از دو طرف سوراخ شده باشد. سیم مفتول مسی نقره ای و یا اگر بودجه اش را داشتید طلا را خریداری کنید. در اخر برای تعیین سایز به میله و حلقه سایز انگشتر نیاز دارید و ابزار کار شما یک انبر قفلی است.  برای خرید انواع حلقه طلا زنانه کلیک کنید

در مرحله اول باید سایز انگشتی که می خواهید را در آورید و سپس سیم را از سوراخ های سنگ رد کنید.

آموزش ساخت انگشتر خانگی

 

سپس سیم را به دور میله انگشتر روی سایز مد نظر دو دور بچرخانید. سپس آن را در اورده و روی انگشت خود چک کنید و در صورت درست بودن آن روی همان نقطه میله انگشتر را قرار دهید و باقی مانده سیم مفتول را دور آن بچرخانید. در اخر اضافه سیم را ببرید و سپس با استفاده از یک سوهان سر آن را صاف کنید. سعی کنید انتهای سیم را در داخل پیچ خوردگی ها قرار دهید تا انگشتتان را زخم نکند.