انگشتر یکی از نمادی ترین جواهر هاست، زیرا بعضی از انگشتر‌ ها خاصه ازدواج هستند و بعضی از انگشتر‌ها میراث خانوادگی اشخاصند که از مادر یا پدر آن‌ها به ارث رسیده ‌است  زیور آلات یک شخص بیانگر برخی از ویژگی های شخصیتی وی بوده این چیزی است که بیشتر روانشناسان با آن موافق هستند. با این وجود ، آنچه از این نظر مهم تر و اساسی تر است نحوه استفاده از انگشترها است  ،نوع انگشتر و حلقه انداختن می‌تواند چیزهای زیادی راجع به اینکه شما چه شخصیتی دارید بگوید.  در ادامه این مقاله معنی انگشتر در هر انگشت  را عنوان می کنیم.

تفسیر معنی انگشتر در هر انگشت

انگشت شست

در یونان باستان ، انگشت شست را با عزت مردانه و با قدرت مردانه مرتبط می‌دانستند. و این معنی اصلی پوشیدن انگشترها روی انگشت شست بود همچنین در مورد زنانی که حلقه در انگشت شست می‌انداختند ، به معنای  نشانه هایی از ویژگی های مردانه مانند پایداری و سرسختی و خونگرم بودن بود.

انگشتر در انگشت شست

انگشت اشاره

حلقه هایی که به ویژه بر روی انگشت اشاره دست راست استفاده می‌شوند ، اشتیاق به قدرت را نشان می‌دهند. افرادی که این انگشت را انتخاب می‌کنند یا مدیرند یا دوست دارند به این مقام برسند. در هر صورت آنها از عزت نفس بالایی برخوردارند .نماد اخترشناسی آن سیاره مشتری است که نمادی از قدرت، رهبری و مالکیت است. فلز مخصوص حلقه های آن باید قلع باشد اما انداختن حلقه های نقره ای روشن نیز مانعی ندارد .

معنی انگشتر در انگشت اشاره

یهودی ها به جای استفاده از انگشت چهارم، از انگشت اشاره برای حلقه انداختن پس از ازدواج استفاده می‌کنند.

معنای حلقه در انگشت وسط

انگشت میانی را در واقع بهترین انگشت برای حلقه انداختن می‌دانند. بسیاری از روانشناسان بر این باورند که وقتی انگشتری را در انگشت وسط می‌اندازند صاحب انگشتر می‌خواهد نه تنها انگشتر بلکه خودش را نیز نشان دهد. اگر هم دوست دارید که حلقه تان را در انگشتی قرار دهید که دیگران را کنجکاو نکند و مجبور نباشید برای آنها دلیلش را توضیح دهید، این انگشت را انتخاب کنید.  فروش انلاین انگشتر طلای زنانه در طرح های مختلف مدرن و سنتی و تلفیقی در گلدرکالا.

انگشت وسط در ستاره شناسی، نمادی از سیاره زحل است. این انگشت نمادی از تعادل، مسئولیت پذیری و زیبایی است. اگر شما هم فردی هستید که مدام خودتان را تجزیه تحلیل می‌کنید و دوست دارید که برای بهبود شخصیت خود تلاش کنید، این انگشت بهترین انتخاب برایتان است.

تفسیر معنی انگشتر در هر انگشت

انگشت حلقه

همانطور که احتمالاً می‌دانید پوشیدن انگشتر در انگشت حلقه به معنای وضعیت ازدواج یک خانم است. طبق عقیده مصریان باستان عصبی مستقیم وجود دارد که از انگشت حلقه درست به قلب می‌رود و به همین دلیل پوشیدن انگشتر عروسی روی انگشت حلقه عرف است. البته گاهی افرادی که رابطه شان جدی است و قرار است که در آینده ای نزدیک با یکدیگر ازدواج کنند نیز حلقه خود را در این انگشت قرار می دهند.

معنای انگشتر در انگشت حلقه

در واقع آنها با این کار خود نشان می دهند که پای عشق شان هستند. در فلسفه چین، قرار دادن انگشتر در دست راست، معنی دیگری می دهد. چینی ها اعتقاد دارند افرادی که در این انگشت حلقه می اندازند، توانایی تدریس را بهتر از دیگران دارند. در واقع آنها می توانند به خوبی مشکلات دیگران را حل و فصل کنند.

البته انداختن انگشتر در انگشت حلقه دست چپ ایده خوبی نیست زیرا این نشانه خانم مطلقه یا بیوه است.

معنای حلقه در انگشت کوچک

برای افراد خارق العاده است. بله، این نظری است که از زمان قدیم خیلی ها نشانه ی کسانی می ‌دانستند که از انگشتر یا حلقه در انگشت کوچک خود استفاده می‌کنند. سمبل شخصیت هنری و خلاق است که دارای خصوصیاتی مانند اخلاق خوب و ذهن پر استعداد است. این انگشت نشان دهنده روابط ما با محیط  بیرون است و دقیقاً مخالف شست است که به خودِ درونی ما اشاره دارد. این انگشت نشان دهنده رفتار ما با دیگران است. انداختن انگشتر در این انگشت به شما کمک می‌کند روابط خود را تقویت کنید، به خصوص درمورد ازدواج. ضمن این که  به ارتقاء روابط کاری هم کمک می‌کند.

معنای حلقه در انگشت کوچک