روز چهاردهم فوریه که مصادف با ۲۵ بهمن در کشور ما است روز ولنتیان نام دارد. در گذشته مسیحیان در این روز به همسر، نامزد و یا معشوق خود هدیه می دادند. در حال حاضر اما در تمام کشورهای جهان این روز جشن گرفته می شود و هرکس می تواند بدون در نظر گرفتن نسبت به عزیز خود هدیه دهد. طلا برای ولنتاین یکی از بهترین هدیه ها محسوب می شود.

تاریخچه ولنتاین

در زمان امپراتوری روم، مجازات سربازانی که از فرمان و دستورات تخطی می کردند این بود که حق ازدواج تا آخر عمر را نداشتند. کشیشی به نام ولنتینوس به صورت مخفیانه سربازان را به عقد دختران مورد علاقشان درمی آورد که به همین دلیل به مرگ محکوم شد اما در زمان حبس در زندان دختر کور قاضی را شفا داد و دلباخته این دختر شد. متاسفانه عشق هم نتوانست او را از بند رها کند و در نهایت اعدام شد.

از آن زمان کسانی که عشق را مقدس می پنداشتند روز مرگ ولنتینوس را به عنوان روز عشق جشن می گرفتند و عشاق بین هم هدیه رد و بدل می کردند.

درباره تاریخچه این روز در ویکی پدیا بیشتر بخوانید

طلا ولنتاین

هدیه ولنتیان

هدیه روز ولنتیان با توجه به سلیقه و بودجه در نظر گرفته شده می تواند متفاوت باشد. این روز بیشتر جنبه نمادین دارد و قصد ما از هدیه دادن این است که به افراد عزیز زندگیمان یادآوری کنیم دوستشان داریم. اما یکی از بهترین گزینه های برای خرید کادو ولنتاین طلا است. چرا که طلا نه تنها ارزش معنوی بلکه ارزش مادی نیز دارد.

کادوی طلا برای ولنتاین

این موضوع نیز کاملا سلیقه ای است اما بهتر است طلا و جواهراتی انتخاب کنیم که نمادی از عشق و علاقه در آنها وجود دارد. مثلا قلب مشهورترین نماد دوست داشتن است. به همین دلیل زیورآلاتی که با قلب تزئین شده اند یکی از بهترین گزینه های کادو ولنتاین هستند.

رنگ قرمز نیز یکی از نمادهای این روز است پس می توانید از جواهراتی استفاده کنید که نگین و یا سنگ قرمز در آن ها به کار رفته است.

انگشتر طلا برای روز عشق

انگشترها نشانی از وفاداری و تعهد بین زوجین هستند پس اگر رابطه بین شما و معشوقتان جدی است و حتی قصد دارید در این روز به او پیشنهاد ازدواج دهید انگشتر یک هدیه ایده آل است که تا همیشه در دستان او جا دارد و به یاد شما خواهد بود.

آویز طلا هدیه ای برای عشاق

گردنبندها از دیگر زیورآلات جذاب و پرطرفدار این روز است. تنوع در انتخاب این مدل بسیار زیاد بوده. به عنوان مثال می توانید گردنبندی با یک قلب که در آن حرف اول اسم معشوقتان وجود دارد را، سفارش دهید.

طلا هدیه برای ولنتاین

النگو طلا برای ولنتاین

النگو ها بیشتر مناسب خانم های جا افتاده هستند. یک النگو یا تک پوش پهن می تواند بهترین هدیه برای این دسته از خانم ها باشد. اما توجه کنید چون این هدیه برای روز ولنتاین در نظر گرفته شده باید طرح روی آن کاملا با این روز همخوانی داشته باشد.

انواع تک پوش طلا را می توانید مشاهده کرده و سفارش دهید.

دستبند

دستبندها نیز مانند انگشتر بیشتر از سایر زیورآلات مورد استفاده قرار می گیرند. برای این روز خاص می توانید از دستبندهایی که در آن ها نگین ها کوچک به کار رفته استفاده کنید. این نگین ها می توانند قرمز باشند تا یادآوری علاقه دو طرف به یکدیگر باشد.

اگر تمایل دارید در این روز دستبند هدیه دهید اما بودجه محدودی دارید به شما پیشنهاد می کنیم به بخش دستبند ارزان قیمت گلدرکالا نگاهی بیندازید.
کادو طلا برای ولنتاین

گوشواره

گوشواره هایی که برای روز عشاق مناسب هستند بیشتر طراحی شده با نماد قلب و یا به رنگ قرمز است. هر چه سن هدیه گیرنده کمتر باشد گوشواره نیز باید طریف تر و ساده تر باشد.

با توجه به نکات گفته شده امیدواریم همواره دوست داشتن در زندگی شما جاری باشد و بهترین انتخاب را به عنوان هدیه برای عشق زندگیتان داشته باشید.