درست است که جواهرات به خودی خود زیبا هستند اما برای اینکه به بهترین نحو و زیباترین شکل دیده شوند نیاز است که آن ها را با اصول خاصی استفاده کرد. ست کردن گردنبند طلا و لایه بندی گردنبند ها امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. در واقع این تکنیک یکی از مهم ترین روش ها برای بهتر به نظر رسیدن زیورآلات کلی صورت و بالاتنه می باشد در ادامه این مقاله نکاتی را در رابطه با بهتر ست کردن این نوع جوهرات و لایه بندی آن ها عنوان خواهیم کرد.

استفاده متدوال از گردنبندهای لایه لایه توسط افراد مشهور و مدل های مورد قبول مردم موجب شده است تا بسیاری از افراد استفاده از این گردنبندها را به عنوان روشی برای جذابیت بدانند و از آن غافل نشوند.

راهنمای کامل ست کردن گردنبند های طلا

طول گردنبند 

اگر می‌خواهید که لایه بندی گردنبندها را به شیوه‌ای بسیار حرفه‌ای انجام دهید توصیه می شود از گردنبندهایی با طول‌های متفاوت استفاده کنید.

نکات مهم ست کردن گردنبند های طلا

استفاده از گردنبندهای با طول متفاوت مزایای بسیار زیادی دارد و می‌تواند زیبایی عجیبی ایجاد کنند. این گردنبندها هرکدام به تنهایی دارای جذابیت خاص خود هستند و هنگامی‌که در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند زیبایی چندین برابری را ایجاد می‌کنند. استفاده از گردنبندهای ناحیه لای پاتون متفاوت در میان بسیاری از مدل‌های معروف دیده شده است و موجب شده بسیاری از بانوان به استفاده از گردن‌بند به این شیوه روی آورده و از آن غافل نشوند.

انتخاب گردنبند طلا با توجه به فرم صورت

از آن جا که گردنبند ها به چهره شما بسیار نزدیک هستند باید در انتخاب ان ها به فرم چهره خود نیز دقت کنید تا بتوانید به بهترین نحو زیبایی خود و زیورتان را نشان دهید. اگر چانه شما کمی زاویه دار و به اصطلاح تیز است  انتخاب یک چوکر می تواند هوشمندانه باشدچرا که گردی صورتتان را کمی بیشتر می کند. در کل چوکر و گردنبند هایی که ارتفاع کمی دارند برای کسانی که فرم صورتشان زاویه دار است مناسب هستند.

اگر فرم چهره شما گرد و دایره ای شکل است میتوانید از گردنبند هایی که آویز های مستطیلی و مربعی دارند استفاده کنید و با زنجیر های بلند تقارن بهتری را به ظاهر خود بدهید. در نهایت باید به گردن خود نیز دقت کنید در کل اگر گردن شما بلند است بهتر است از گردنبند های طلا با ارتفاع کم استفاده کنید.

ست کردن گردنبند طلا با سنگ قیمتی

سنگ های قیمتی بسیار محبوب هستند و هم مردان و هم زنان علاقه به داشتن زیور آلاتی که دارای زیبا ترین سنگ ها هستند دارند. هر ماه از سال یک یا شاید چند سنگ قیمتی مختص به خود داشته باشد و معمولا افراد در خرید گردنبند خود با سنگ قیمتی سنگی را انتخاب می کنند که مختص به ماه تولد آن هاست.

در انتخاب رنگ سنگ ها باید به رنگ و تراش آن ها دقت کنید. سازگاری رنگ سنگ با رنگ پوست شما و همچنین رنگ لباس و طلایی که استفاده می کنید اهمیت بالایی دارد. اگر پوستتان روشن است می توانید از زیبایی سنگ های قرمز رنگ و آبی رنگ و سفید بهره ببرید و اگر پوست سبزه ای دارید می توانید سنگ های سبز رنگ و تیره را به خوبی را پوست خود ست کنید اگرچه می توانید با توجه به سلیقه خود نیز سنگ را انتخاب کنید چرا که تا زمانی که سایر نکات گفته شده را رعایت کنید سازگاری سنگ و رنگ پوست آن چنان دیده نمی شود.

ترکیب گردنبند ها

مهم نیست جنس گردن‌بند تان چه باشد اما باید به این نکته توجه داشته باشید که گردنبندهای تان در کنار یکدیگر ظاهری زیبا و جذاب ایجاد کنند و با دیگر هماهنگ باشند. استفاده از گردنبندهای زیبا و هماهنگ در کنار یکدیگر می تواند جذابیت بسیار زیادی را ایجاد کند. برای خرید گردنبند طلا کلیک کنید

ترکیب گردنبند ها

ست کردن لباس و گردنبند طلا

باید به این نکته دقت و توجه کافی داشته باشید که لباس‌هایتان با گردن‌بند هایتان هماهنگی کافی داشته باشند به‌عنوان مثال اگر یقه لباس شما باز است باید به این نکته توجه کنید که چه ترکیب گردنبندهای می‌تواند جذابیت شما را بیشتر کند و یا اگر رنگ لباس شما روشن است چه گردن‌بند هایی می تواند بیشتر جذابیت ایجاد کند.
هماهنگی بین گردنبندها و لباس‌های شما می تواند جذابیت بسیار ویژه ای را ایجاد کنند.

ست کردن لباس و گردنبند طلا

لایه بندی گردنبند طلا

اگر تعداد گردنبندهای که از آن استفاده می کنید فرد باشد زیبایی و جذابیت بسیار بیشتری ایجاد می‌کند و همین دلیل است که توصیه می‌شود در لایه‌بندی گردنبندها استفاده از گردنبندهای تعداد فرد را جدی گرفته و از آن غافل نشوید بسیاری از افراد علاقمند هستند که از گردنبندهای سه تایی و یا پنج‌تایی استفاده کنند این گردنبندها به دلیل داشتن تعداد فرد جذابیت بسیار خیره کننده‌ای را ایجاد می‌کنند.

لایه بندی گردنبند طلا

از فلزات مختلف استفاده کنید

یکی دیگر از مواردی که در لایه‌بندی گردن‌بند تا باید به آن دقت و توجه صورت گیرد استفاده از فلزات مختلف می‌باشد. چندین سال پیش به نظر می رسید استفاده از لایه بندی گردن بند هایی با جنس های متفاوت، زیبایی و جذابیت را کاهش میابد اما امروزه استفاده از فلزات متداول به عنوان یکی از روش‌های نوین لایه‌بندی گردن‌بند شناخته شده‌است.

از فلزات مختلف استفاده کنید

استفاده از گردنبندهای متفاوت می‌تواند زیبایی و جذابیت بسیار بالایی ایجاد کند به همین دلیل است که توصیه می‌شود از گردنبندهای مختلف در کنار یکدیگر استفاده کنید به‌عنوان مثال استفاده از گردنبندهای مرواریدی در کنار گردن‌بند های طلا می تواند جذابیت بسیار ویژه‌ای را ایجاد کند.

هنجار شکن باشید

در استفاده از گردن بند ها و لایه بندی آنها می توانید هنجار شکنی کرده و با شیوه خود عمل کنید بنابراین لازم نیست که به دنبال روش‌های مرسوم برای لایه‌بندی گردن‌بند خود باشید بلکه شما می‌توانید شیوه جدید خود را داشته باشید و با شیوه خود نسبت به لایه‌بندی گردن‌بندهای خود اقدام نمایید.